Miről szól a Sales Hatékonyság 2014-ben?

Fehér A. Miklós

Lassan Magyarországon is megtanuljuk, hogy eladni emberi dolog, de még mindig félve mondjuk ki magunkról, hogy most éppen eladással foglalkozunk, mintha ez valami titkolandó dolog lenne. Igyekszünk mindenfajta más neveket kitalálni erre, hogy semmiképpen ne kelljen néven nevezni a gyermeket, hogy mi az, amit valójában teszünk. Mi az oka ennek a negatív reakciónak? Egyáltalán mitől sikeres valaki a sales-ben? Ez mennyiben személyiség kérdése, vagy tanulható dologról beszélünk? Milyen értékesítési stílusok léteznek, és melyek a legsikeresebbek? Hogyan tehető fenntarthatóvá a sales hatékonyság és milyen reményekkel indulhatunk neki egy fejlesztő programnak? Ilyen és hasonló kérdésekre kaphatunk választ az előadás (és beszélgetés!) során. Bemutatásra kerül a világ eddigi legnagyobb közel 7000 ezer fős mintáján végzett sales hatékonyság kutatás eredménye és az ebből levonható aktuális konklúziók. A program második felében egy rövid interaktív kvíz játék erejéig a résztvevők saját magukon is kipróbálhatják, hogy miért van szükség az ún. Challenger megközelítésre, mely az egyik legújabb és legsikeresebb sales módszertan a világban.

Nyomtatható verzió