Mit akar az ügyfél? Mik az ügyfél elvárásokkal kapcsolatos általános tapasztalatok? Mennyire más ez külföldön és hazai oldalon?

Kalocsai Zsolt (RSM DTM), Katona Ildikó (MKB Bank), Kun Péter (KH Bank) Moderátor: Csabai Károly (HVG Hetilap)

Kun Péter

Hozzáadott értéket és természetesen hozamot. Hozzáadott értéket a szolgáltatásban, kényelemben, rugalmasságban és diszkrécióban - ami mindennek az alapja. Ezen túlmenően egyre hangsúlyosabb a megfelelő befektetési stratégia kialakítása és az ügyfelek folyamatos edukálása. A külföldi és hazai szolgáltatások között már nem látok érdemi különbséget, talán csak annyit amit a nyugat-európai pénzügyi kultúra és a keleti közötti különbség indokol. Más a fókusz. Ez mind a termékkörben, mind a jogi, örökösödési kérdésekkel kapcsolatos tanácsadásban érzékelhető, de a szolgáltatók kellően felkészültek arra, hogy igazodjanak az új ügyféligényekhez.

Nyomtatható verzió